6 wijntjes

6 augustus 2019 - Kesklinn, Estland

5 weken op pad.. Grappig om te merken, voor mij is dit zeker een pad om vrijheid van geest en materie te beleven, dat de geest zelfs nu al iets helderder wordt, denk ik. Maar hoe kun je dit weten wanneer dit alles in één geest plaats vindt. Ik probeer natuurlijk tot de kern te komen. Wie ben ik en hoe beschouw ik anderen. De anderen bestaat( ik ben voor bestaat en niet bestaan ;)) nu voornamelijk uit mijn broer. Ik vind het mooi om te voelen dat alle ballast en onrust die ik voel zich met name op hem richt. Er is namelijk bijna nooit iemand anders. Hij is nu bijna mijn hele (sociale)wereld. Dat maakt het heel overzichtelijk en dus heel duidelijk waar ik aan moet werken. Bijna alles is nu een hele heldere spiegel. Iedere kleine ergernis richting Marcel beschouw ik dus aan iets waar ik aan moet werken (en dat zijn er trouwens weinig, ik heb het hier over mijzelf en niet Marcel in die zin). In dat kader ( liefde) heb ik met mijn lieve vriendin Sandra iets van Dante gestuurd. Dit betreft dan voornamelijk de romantische liefde , maar is een prachtig stukje poëzie dacht ik zo.

Deel 1

859B81E0-22C1-41CA-8248-81A9D5B29152

En zij heeft mij in antwoord een prachtige nieuwsbrief gestuurd (dankjewel Sannie!). Veel lees plezier!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne:
    6 augustus 2019
    Euhm Jur, dat is echt een hele hoop tekst 😁😘
  2. Henny:
    6 augustus 2019
    ja, als reisverhaal kan ik hier niet veel mee.Hoop op ontmoetingen en leuke ervaringen.Die moeten er ongetwijfeld ook zijn. fijn om te horen dat jullie het samen uitstekend kunnen vinden.Groet Henny
  3. Jurgen:
    7 augustus 2019
    Hahaha! Heb nu ook het linkje van de nieuwsbrief toegevoegd. Dat maakt het wat overzichtelijker wellicht. En Henny, ik zal de verhalen verder aan Marcel overlaten. Zeker wanneer ik 6 glaasjes wijn op heb ;)
  4. Wim:
    7 augustus 2019
    Lekker kort - hou ik van 😂👍🏻. Goed om te lezen en zien dat jullie het goed hebben, ga zo door!
  5. Anita van de Velde:
    Proost mannen hahahaha
  6. Angelique:
    8 augustus 2019
    Mooi te lezen dat ook de reis naar binnen is begonnen ( Chopra 😄😂)
  7. Jurgen:
    Deepak Chopra, die kwakzalver? 😜😂
  8. Peter:
    9 augustus 2019
    Hey Jurgen mooi verhaal en de poëzie. Trek je niks aan van je broer, hoor. Laat hem de smeuïge verhalen maar vertellen.
  9. Alexandra:
    9 augustus 2019
    Ben benieuwd naar het verhaal van het jongetje met de gitaar. Volgens mij krijgt letterlijk elk kind in Finland muziekles en een instrument in bruikleen.
    Hebben jullie samen muziek gemaakt?